Εργαστήριο Ρομποτικής και Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου – Μηχανής
Ανακοινώνεται ότι λόγω του Φεστιβάλ ΒΠ το 1ο εργαστηριακό μάθημα του μαθήματος «Ρομποτική – Αλληλεπίδραση Ανθρώπου – Μηχανής» θα γίνει τη Δευτέρα 16/10/2017 10:00-12:00. Παρακαλούνται όλοι οι φοιτητές που θα παρακολουθήσουν το εργαστήριο να είναι παρόντες σε αυτό το μάθημα (θα γίνει αναλυτική παρουσίαση του εργαστηρίου και θα δοθούν σημειώσεις). Το μάθημα που θα χαθεί […]
Εισαγωγή στην Υπολογιστική Νοημοσύνη
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ακαδημαϊκό εξάμηνο: ΧΕ 2017-2018
Εισαγωγή στην Υπολογιστική Νοημοσύνη (Εργαστήριο)
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ακαδημαϊκό εξάμηνο: ΧΕ 2017-2018
Ρομποτική και Αλληλεπίδραση Ανθρώπου-Μηχανής
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Ακαδημαϊκό εξάμηνο: ΧΕ 2017-2018
Χάρτης αιθουσών, εργαστηρίων και γραφείων καθηγητών
Κυρίως για τους πρωτοετείς φοιτητές που δεν ήταν στην υποδοχή: https://goo.gl/kae3GZ Κ.Ράντος
Δίκτυα Υπολογιστών – Εργαστήριο
Ολοι οι φοιτητές που δηλώσαν τη συμμετοχής τους στα εργαστήρια των Δικτύων Υπολογιστών, θα πρέπει να είναι αύριο στις 9:00 στο εργαστήριο ΕΠΥΣ (https://goo.gl/kae3GZ) καθώς θα οριστικοποιηθούν τα τμήματα. Οσοι δεν έρθουν μπορεί να εγγραφούν σε τμήμα το οποίο δεν είναι της επιλογής τους. Κ.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΤΥΧΙΑΚΩΝ (F2017)
Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές μπορούν να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στο ακόλουθο e-mail tsinakos@teiemt.gr με Subject: PTYX No (1 ή 2 ή 3 ή 4 ή 5) μέχρι 15/10/2017. Απαραίτητα στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, AEM, e-mail κινητό τηλέφωνο, των ενδιαφερόμενων σπουδαστών, καθώς και την ύπαρξη πρότερης εμπειρίας σε ανάπτυξη ανάλογων εφαρμογών. Themata_Ptyx_Fall2017
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2017 -2018
Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου ξεκινούν οι αιτήσεις για τις μετεγγραφές Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των ΑΕΙ και ΑΕΑ της χώρας ότι από την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής. Η σχετική προθεσμία λήγει την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017. Στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις […]