TMP

Μαθήματα

Πολυμέσα

1. Εισαγωγή στα Πολυμέσα – Βασικές Έννοιες 2. Ιδιαιτερότητες των συστημάτων πολυμέσων. 3. Ψηφιακή Αναπαράσταση Ηχου-Εικόνας-Θεώρημα δειγματοληψίας Nyquist. 4. Συμπίεση Πληροφορίας – Απωλεστική Συμπίεση και Μη-Απωλεστική Συμπίεση, Κωδικοποίηση Εντροπίας-Κωδικοποίηση Huffman. 5. Το πρότυπο JPEG, το πρότυπο MPEG και το MP3. 6. Διακριτοί Μετασχηματισμοί Συνημιτόνου, Ημιτόνου και Wavelet, Fractal Compression – Εφαρμογή στα Πολυμέσα. 7. Μέσα […]

Μηχανοργάνωση Επιχειρήσεων

1. Οργάνωση Μηχανογραφικού Κέντρου. 2. Διαχειριστικές Εφαρμογές. 3. Μηχανοργάνωση Λογιστηρίου. 4. Ηλεκτρονική Επιχείρηση. 5. Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. 6. Ηλεκτρονικό Εμπόριο. 7. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Άλλες Ηλεκτρονικές δράσεις. 8. Τεχνολογίες Η-Επιχειρείν. Υπηρεσίες και Τεχνολογίες Υποστήριξης. 9. Ασφάλεια και Προσωπικά δεδομένα. 10. Ανάλυση, στρατηγική και χρήση των κοινωνικών μέσων

Επιχειρηματικές Αποφάσεις και Λειτουργίες

Ι. Θεωρία Αποφάσεων: • Είδη αποφάσεων • Ομάδες και τύποι αποφασιζόντων • Μοντέλα Λήψης Αποφάσεων • Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων • Πολυκριτήρια Ανάλυση ΙΙ. Εφαρμογές στην επιχείρηση: • Προμήθειες και Αποθέματα (Προγραμματισμός Παραγγελιών, Διαχείριση Αποθεμάτων υπό αβεβαιότητα, Προγ. Προμηθείων με επιστροφές) • Παραγωγή – Εφοδιαστική Αλυσίδα (Προγραμματισμός Δυναμικότητας, Επιλογή Τόπου εγκατάστασης, Επιλογή μέσου μεταφοράς) • Διοίκηση […]

Εξιχνίαση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

1. Εισαγωγή στις έννοιες της ψηφιακής εγκληματολογίας 2. Διαδικασίες εξιχνίασης ηλεκτρονικού εγκλήματος 3. Απόκτηση δεδομένων από αποθηκευτικά μέσα 4. Διαδικασίες εύρεσης ιχνών σε συστήματα Windows και Unix 5. Λογισμικά εργαλεία εξιχνίασης ηλεκτρονικού εγκλήματος 6. Ανάλυση και αποτίμηση ερευνών 7. Αναζήτηση στοιχείων σε αρχεία γραφικών 8. Αναζήτηση στοιχείων σε φορητές συσκευές (τηλέφωνα, tablets) 9. Αναζήτηση στοιχείων […]

Αρχιτεκτονική Νεφών και Πλεγμάτων Η/Υ

1. Υπολογιστικά νέφη 2. Επίπεδο Platform as a Service και επίπεδο Software as a Service 3. Επίπεδο Infrastructure as a Service: Τεχνολογίες αποθηκευτικών νεφών 4. Υποδομές μελλοντικού διαδικτύου 5. Εφαρμογές Big Data 6. Αρχιτεκτονικές Πλεγμάτων 7. Εφαρμογές Πλεγμάτων

Προηγμένες εφαρμογές κινητών συσκευών

Εισαγωγή στις Βασικές Έννοες AR Εφαρμογές Παραδείγματα Απαιτούμενο Hardware/software Αρχές ανάπτυξης εφαρμογών Περιορισμοί Εκτίμηση θέσεως, συντεταγμένων προσανατολισμού Εργαλεία ανάπτυξης (πχ. ARLearn, Aurasma, Wikitude, ARToolkit) Εκπαιδευτικές εφαρμογές.

Αναγνώριση Προτύπων

• Εισαγωγή στην αναγνώριση προτύπων. • Θεωρία αποφάσεων Bayes. • Διαχωρισιμότητα κλάσεων. • Μηχανική μάθηση με εποπτεία και χωρίς. • Γραμμικοί ταξινομητές (SVM, κλπ). • Μη γραμμικοί ταξινομητές (νευρωνικά δίκτυα, κλπ). • Εξαγωγή χαρακτηριστικών (feature extraction). • Αμεταβλητότητα χαρακτηριστικών (invariants). • Επιλογή χαρακτηριστικών (feature selection). • Μείωση διαστάσεων χαρακτηριστικών (dimensionality reduction). • Μετασχηματισμός δεδομένων (data […]

Παράλληλος και Κατανεμημένος Υπολογισμός

1. Βασικές έννοιες παράλληλης και κατανεμημένης επεξεργασίας. 2. Βασικές αρχιτεκτονικές παράλληλης επεξεργασίας. 3. Βασικές έννοιες παράλληλου λογισμικού. 4. Μέτρηση απόδοσης παράλληλων αλγορίθμων. 5. Μετασχηματισμός σειριακών αλγορίθμων σε ισοδύναμους παράλληλους. 6. Απεικόνιση αλγορίθμων σε παράλληλες αρχιτεκτονικές. 7. Προγραμματισμός MPI (Message Passing Interface). 8. Προγραμματισμός με νήματα (Threads). 9. Προγραμματισμός σε GPU (Graphics Processing Unit) με CUDA. […]

Σελίδα 2 από 912345...Last »