Εισαγωγή στον Προγραμματισμό του Ιστού
Εισαγωγή Η αρχιτεκτονική του Παγκόσμιου Ιστού (The World Wide Web), Βασικές τεχνολογίες ανάπτυξης του Παγκόσμιου Ιστού. Ανάπτυξη με την html Html: η φυσική γλώσσα του Παγκόσμιου Ιστού, Ετικέτες (tags), Στοιχεία περιέκτες, αυτόνομα στοιχεία, εμφωλιασμένα στοιχεία, Η δομή ενός html εγγράφου, Συχνά χρησιμοποιούμενα στοιχεία, στοιχεία επιπέδου μπλοκ, στοιχεία επιπέδου γραμμής, Έλεγχος ορθότητας, Φιλοξενία ιστοσελίδας, html editors, […]
Ψηφιακά Συστήματα
Συστήματα αριθμών-Δυαδικοί κώδικες. Λογικές πύλες – Άλγεβρα Βoole Ελαχιστοποίηση Λογικών Συναρτήσεων. Ψηφιακή Τεχνολογία. Ανάλυση και Σύνθεση Συνδυαστικών Λογικών Κυκλωμάτων. Σχεδίαση Συνδυαστικών Λογικών Κυκλωμάτων. Σχεδίαση και Εφαρμογές Κωδικοποιητών, Αποκωδικοποιητών, Πολυπλεκτών, Αποπλεκτών, Ψηφιακών Συγκριτών και Αριθμητικών Κυκλωμάτων. Flip – flop και άλλα συναφή κυκλώματα παλμών. Ανάλυση και Σύνθεση Ακολουθιακών Λογικών Κυκλωμάτων. Σχεδίαση Σύγχρονων (Mealy-More) Ακολουθιακών Λογικών Κυκλωμάτων. […]
Επιστημονικός Υπολογισμός
Βασικές Έννοιες υπολογιστικού προγραμματισμού Εισαγωγή στο πρόγραμμα Matlab Οι βασικές αριθμητικές πράξεις Πολυώνυμα, Μήτρες, Μιγαδικοί αριθμοί Διαφορικές εξισώσεις και ολοκληρώματα Γραφικές παραστάσεις Συναρτήσεις ελέγχου Συναρτήσεις χρήστη Είσοδοι & έξοδοι Στατιστική Διαχείριση αρχείων
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Λογισμικού
Οι ενότητες που διδάσκονται αφορούν: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Λογισμικού Διεργασία Λογισμικού και Μοντέλα Κύκλου ζωής λογισμικού Τεχνολογία Απαιτήσεων Ανάλυση Απαιτήσεων Τεχνικές Ορισμού και Προδιαγραφής Απαιτήσεων Μοντελοποίηση Τυπικές Προδιαγραφές – Η γλώσσα Z Σχεδίαση. Σχεδιαστικά Πρότυπα. Αντικειμενοστρεφής Ανάλυση και Σχεδίαση και εισαγωγή στη συμβολική γλώσσα UML. Υλοποίηση λογισμικού και τεκμηρίωση λογισμικού. Αξιοπιστία λογισμικού Δυναμικός Έλεγχος λογισμικού […]
Δίκτυα Υπολογιστών
1. Εισαγωγικές έννοιες 2. Τοπολογίες δικτύων και επικοινωνιών 3. Αρχιτεκτονική δικτύων 4. Μοντέλα αναφοράς 5. Φυσικό Επίπεδο: Αναλογική και ψηφιακή μετάδοση, μέσα μετάδοσης 6. Επίπεδο ζεύξης δεδομένων: Πλαισίωση, ανίχνευση και διόρθωση λαθών 7. Πρωτόκολλα ελέγχου πρόσβασης στο μέσο 8. Τοπικά δίκτυα: Τεχνολογία Ethernet, xDSL, ασύρματα δίκτυα 9. Επίπεδο δικτύου: Διευθυνσιοδότηση στο διαδίκτυο, εισαγωγή στη δρομολόγηση […]
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Κληρονομικότητα Υπερκλάσεις και Υποκλάσεις Μέλη protected Δημιουργοί σε υποκλάσεις Η Κλάση Object Πολυμορφισμός και ∆ιασυνδέσεις Αφαιρετικές Κλάσεις και Μέθοδοι Τελεστής instanceof και Υποβιβασμός Τύπου, Επιτρεπόμενες Εκχωρήσεις Μεταξύ Μεταβλητών Υπερκλάσεων και Υποκλάσεων Μέθοδοι και Κλάσεις final ∆ημιουργία και Χρήση ∆ιασυνδέσεων Συνήθεις ∆ιασυνδέσεις του Java API Εξαιρέσεις Αρχεία Ροές και Σειριακή Επεξεργασία Αντικειμένων Η κλάση String.
Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων
Πολυπλοκότητα αλγορίθμων. Πίνακας δεδομένων – Συναρτήσεις απεικόνησεις πινάκων. Γραμμικές λίστες (στοίβα, ουρά). Συνδεδεμένες γραμμικές λίστες. Δένδρα και εφαρμογές. Ισοζυγισμός δένδρων. Σωροί. Αναζήτηση. Κατακερματισμός. Ταξινόμηση .
Τεχνικές Προγραμματισμού
Τα αντικείμενα του πραγματικού κόσμου και η οργάνωσή τους Βασικοί τύποι δεδομένων στην Java Απλά παραδείγματα κλάσεων Ανάπτυξη απλών κλάσεων (Getters και Setters) Εισαγωγή στην κλάση String Βασικοί Προσδιοριστές προσπέλασης (private και public) Δομές Ελέγχου και Επαναληπτικές Δομές Τελεστές Στατικά μέλη και μέλη Στιγμιότυπου Παράμετροι Παράμετροι τιμής και αναφοράς Χρήση και δημιουργία Πακέτων Εμβέλεια Υπερφόρτωση […]