TMP

Μαθήματα

Σήματα και Συστήματα

1. Σήματα & Συστήματα. 2. Ανάλυση Fourier. 3. Απόκριση Συστημάτων κατά συχνότητα. 4. Δειγματοληψία. 5. Φίλτρα. 6. Συσχέτιση Σημάτων. 7. Συνέλιξη Σημάτων.

Μεταγλωτιστές

1. Εισαγωγή στους Μεταγλωτιστές (Compilers) Τονίζεται η χρησιμότητα του μαθήματος για την καλύτερη κατανόηση πλήθος βασικών εννοιών που έχουν να κάνουν με την σχεδίαση και λειτουργία των γλωσσών προγραμματισμού. Ταυτόχρονα ο φοιτητής μελετά και σημαντικές τεχνικές και προγραμματιστικά εργαλεία με ευρύτερη εφαρμογή σε πολλές εφαρμογές, εκτός φυσικά των μεταγλωτιστών. Παρουσιάζεται η δομημένη προσέγγιστη στην κατασκευή […]

Λειτουργικά Συστήματα II

Εισαγωγή στα Λειτουργικά Συστήματα Δομές Λειτουργικών Συστημάτων Διεργασίες ( Η έννοια της διεργασίας, Χρονοπρογραμματισμός διεργασιών, διαδιερασιακή επικοινωνία, Συστήματα Client-Server) Νήματα (Μοντέλα Πολυνημάτωσης, Βιβλιοθήκες Νημάτων) Χρονοπραμματισμός ΚΜΕ (Κριτήρια Χρονοπρογραμματισμού, Αλγόριθμοι Χρονοπρογραμματισμού, Χρονοπρογραμματισμός Πολλαπλών Επεξεργαστών, Χρονοπρογραμματισμός Νημάτων, Παραδείγματα Λειτουργικών Συστημάτων, Αξιολόγηση Αλγορίθμων). Συγχρονισμός Διεργασιών (Το πρόβλημα του κρίσιμου τμήματος, Υλικό Συγχρονισμού, Semaphores, Κλασικά Προβλήματα Συγχρονισμού, Monitors, Παραδείγματα […]

Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας

Οι ενότητες που διδάσκονται αφορούν: Εισαγωγικές Έννοιες Βασικές Έννοιες στην Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας Βελτίωση Εικόνων με τη Βοήθεια Ιστογραμμάτων Βελτίωση Εικόνων (επεξεργασία σημείων) Φιλτράρισμα Εικόνων στο Χωρικό Πεδίο (των Εικόνων) Φιλτράρισμα Εικόνων στο Πεδίο των Συχνοτήτων Μέθοδοι Αποκατάστασης Εικόνων Μορφολογία Εικόνων Τμηματοποίηση και Ανίχνευση Ακμών σε Εικόνες Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων Συμπίεση Εικόνων

Τεχνητή Νοημοσύνη

1. Εισαγωγή στο αντικείμενο. Συσχέτιση με άλλες επιστημονικές περιοχές. Απαρίθμηση των βασικών εργαλείων 2. Περιγραφή (α) στο χώρο των καταστάσεων και (β) με επαγωγή, και παραδείγματα 3. Μελέτη αλγόριθμων αναζήτησης, π.χ. κατά βάθος, κατά πλάτος, «τυφλή» αναζήτηση, «ευριστική» αναζήτηση, κλπ 4. Εφαρμογές αλγόριθμων αναζήτησης σε παιγνίδια δύο αντιπάλων 5. Αλγόριθμοι ελέγχου συνέπειας 6. Αναπαραστάσεις γνώσης, […]

Νευρωνικά Δίκτυα

Βασικές Έννοιες Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα Τα δίκτυα Perceptron και ADALINE Το Δίκτυο Multi-Layer Perceptron και ο Κανόνας Back-Propagation Αυτο-οργανούμενα δίκτυα Δίκτυα Συναρτήσεων Βάσης Ακτινικού Τύπου Χεμπιανά μοντέλα μάθησης Μάθηση και Γενίκευση Μηχανές Διανυσμάτων Υποστήριξης (Support Vector Machines) Στατιστικά Μοντέλα και ο Κανόνας του Bayes Μάθηση Κατανομών Πιθανότητας και Ομαδοποίηση

Θεσμοί & Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης

1. Ιστορική εξέλιξη της ΕΟΚ/ΕΕ 2. Οι σύνοδοι κορυφής της ΕΕ και οι σημαντικότερες αποφάσεις 3. Η πορεία και οι μεταλλάξεις της ΕΕ 4. Θεσμικά όργανα λειτουργίας της ΕΕ 5. Διαδικασία λήψης απόφασης στην ΕΕ 6. Τα οικονομικά της ΕΕ 7. Οι διάφορες πολιτικές της ΕΕ 8. Χρηματοδοτικά εργαλεία 9. Οι σχέσεις της ΕΕ με […]

Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες

Το μάθημα περιλαμβάνει τη διδασκαλία και χρήση σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνολογιών για την υποστήριξη της μάθησης. Τα περιβάλλοντα αυτά είναι: i. Μοοdle ii. MOOCs iii. GoogleApps iv. Diigo v. WikiClassroom vi. GroupTweet vii SOLE & Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης Οι μαθητές θα εκπαιδευτούν στη χρήση του καθενός εργαλείου ξεχωριστά ή στο πώς να τα συνδυάζουν για τη […]

Σελίδα 6 από 9« First...45678...Last »