Θεόδωρος Παχίδης
Αναπληρωτής καθηγητής1. Εισαγωγή – Συστήματα επεξεργασίας και απεικόνισης γραφικής πληροφορίας.
2. Ανυσματικά και ψηφιδωτά γραφικά. Χρωματικά μοντέλα. Αλγοριθμική ιεραρχία επεξεργασίας και απεικόνισης της γραφικής πληροφορίας.
3. Βασικοί αλγόριθμοι δημιουργίας ευθείας, κύκλου σε ψηφιδωτό.
4. Αποκοπή στις δύο και στις τρεις διαστάσεις.
5. Συστήματα συντεταγμένων. Ομογενείς συντεταγμένες.
6. Βασικοί και σύνθετοι μετασχηματισμοί σε δύο και σε τρεις διαστάσεις.
7. Παράθυρα και απόψεις, μετασχηματισμός παραθύρου σε άποψη.
8. Χώροι παρατήρησης στις τρεις διαστάσεις. Προβολικές απεικονίσεις στις τρεις διαστάσεις.
9. Γεωμετρική μοντελοποίηση / αναπαράσταση αντικειμένων στις δύο και στις τρεις διαστάσεις. Βιβλιοθήκη γραφικών OpenGL.
10. Προσθήκη υφής σε τρισδιάστατα μοντέλα. Παραδείγματα με την OpenGL.
11. Key-frame και Camera animation. Φωτισμός. Παραδείγματα με την OpenGL.
12. Προγραμματισμός με την OpenGL.